Idag

Hej sweeties. Idag var jag ju ledig som sagt :) Jag låg och solade på min tomt. Och vet ni vad. JAG SÅG EN ORM! MEN! Jag var inte så rädd som jag trodde jag skulle bli. Jag bara hoppade upp och stog och tittade på den och tvingade mig själv att chilla. Jag ska motarbeta min rädsla här ute har jag bestämt!
Efter ett tag gick jag ner till bageriet och hälsade på Sebbe och Sara och käkade lite frukost. Sen när jag gick in på Ica så träffade jag Johan och Henko och dom tyckte jag skulle följa med och bada så det gjorde jag. Vi tog bilen till ett stället där Adam och Tilly plockade upp oss med båten. Sen åkte vi ut och badade från båten. Kallt men skönt.

Sedan åke vi till Båtshaket och jag och Molly åkte och hämtade Sara, Lina, Johanna och Frida och åkte sedan tillbaka och åt mat och drack lite. Nu är jag hos Sara och vi ska chilla galet :)

Imorgon är jag också ledig :) Skööönt :) Ska bli brun. Har liksom inte hunnit jobba så mycket på brännan men imorgon så :)


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0