Vad fan är det för dag?

Jag har typ nada koll på dagarna. Kom på att jag ska flytta till min stuga idag idag (ja det ska va två idag). Idag jobbade jag ju som sagt själv från 3 på natten. Skönt, och gick faktiskt väldigt bra. 6 kom Sara in så fick sällskap resten av dagen :) Nu har jag kommit hem till mitt lilla rum. Måste typ packa ihop lite. Är ju dock inte så stökig av mig så det ska väl gå ganska fort. :)
Senare blire bad med... Gissa vem... Sara såklart hahaha. My only friend :P (aa sara vi är vänner). Jobbar inte natt inatt så kan ju chilla galet ikväll :) Ska fota stugan så ni får se också, och sen måste jag få sladden av Hampus (skinkakiss hahahahhaaha).
P&K nu blire powernap

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0