Nareinas läpp

I dressyrmupparnas blogg skrev Ingrid om Claudias stora underläpp. Ni kan läsa det här: http://dressyrmupparna.blogg.se/2011/march/onormalt.html . Och hon undrade om det var onormalt. Det är väl ganska så kanske hahaha men Nareina tar ju fan priset. Så Ingrid nu när du läser detta. Min lilla sköthäst har samma grej :P Men sjukt söt är hon ^^ (Lägg märke till massageborsten som ligger på henne haha. Märkte det nu)
Sen den andra filmen är fett fail haha. Jag skulle visa hur Nareina ser ut när jag kliar henne med massageborsten. Hon älskar det jättemycket. Men så var jag för nära och sen tappar jag mobilen haha. Jag får be någon annan filma nästa gång :P

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0