Sofia Sjöblom

Och jag är soulmates. På riktigt. Vi kommer typ alltid på massa samanträffande, och bara för att jag ska skriva ner det så kommer jag missa massa..
- Vi båda förlorade oskulden med en kille vid namn Henrik när vi var 16 år och 3 månader.
- Ni vet när jag la upp en bild på lampan jag satt och byggde ihop, nästan samtidigt kollade Fia min blogg och såg den bilden, medan hon byggde ihop en likadan lampa!
- Fias man Elias filmade en film på Kevin Krooks till typ ett skolarbete eller nåt. Hallåååå sjukt, och jag hade precis bloggat om honom!
Sen kommer jag inte på mer hahaha. Men typ hela tiden så ba: MEN GUD JAG TÄNKTE EXAKT SAMMA SAK. Och så :)
Ni får en bild på mig och Kevin. Såååå söta :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar legat

2011-03-14 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0