Dagen i bilder (och lite text)

Idag klockan tolv kom pappa med Silja. Klockan två kom jag upp ur sängen. Jag klädde på mig och Sillewille och jag gick en lite promenad. Sedan gick jag hem och bytte om till bikini och gick upp till Tornparken dit också Maja kom efter ett litet tag. Vi låg och solade och hade finfint. Fick även sällskap ett litet tag av Frida, Sarah och en annan söt tjej med en söt hund :) Sedan gick jag och Maja och köpte glass och kakor och begav oss hem till mig. Vi drack kaffe och kolla JS. Sedan var det dags för Majsan att gå hem. Jag käkade lite och fortsatte sedan att kolla JS. Sedan kom jag på den brillianta ideén att åka till nåt bad och chilla. Sagt och gjort. Vi åkte till kanaanbadet och la oss på bryggan och åt godis och kollade ännu mer JS. Silja var med och tyckte vi va skittråkiga. Iallafall så har det varit en riktigt bra dag med min finaste Majsanbajsan.
'
Tack babyboo för en underbar dag <3 (Jag menar självklart Silja)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0