du är en tönt :)

Hejsan era jävla töntjävlar. :)
Just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och kaffekoppen bredvid. Asså jag vaknar upp helt lycklig med ett körkort. Det är ju bara sjukt, att köra bil ensam. :) Förstår ni friheten. Inatt när jag skulle åka hem från jobbet så hade dom stängt av massa vägar så jag fick ringa Johanna och hon skulle försöka guida mig, vilket inte gick så bra haha. Slutade med att jag fick köra till min skola, runt den och sedan ut på motorvägen. Bör nog ringa pappa och be honom förklara hur jag ska köra hem inatt. Han är ju en levande karta. :)


Här får ni treeee bilder. Asså alla är verkligen skitfula men jag gillar dom eftersom vi ser så glada ut haha. :) Im a geek.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0