en liten lista

Jag har insett att min senaste kyss... var för kort.

Jag lyssnar på… min katt som snarkar.

Jag mår bäst när jag… är i stallet.

Stockholms bästa stadsdel är… Solna/Sundbyberg?

Den bästa krogen heter… Dont know

Jag pratar… gärna med nya människor

Jag älskar/tycker om… mitt körkort

Min bästa vän(ner) är… underbara

Min första riktiga kyss… var i ett "hemligt rum i skytteholm där vi körde sanning eller kånka"?!

Jag avskyr när folk… Ojojoj den listan kan bli lång.. Men vi säger blyg.

Kärlek är… Bra

Någonstans, tänker någon… på mig?

Jag kommer alltid att vara… Mig själv (hej världens töntigaste svar)

Jag är hemligt förälskad i… Onsdagspappan (hemligt för honom)

Sist jag grät var… till August Rush, en film alltså.

Min mobiltelefon är… Typ keff och lite trasig..

När jag vaknar på morgonen... Kollar jag min mobil.

Just nu tänker jag på… Att jag borde sova.

Bebisar är… sööööta

Homosexuella är… något jag skulle vilja ha som en kompis (bög, ingen jävla flata)

Blondinbella är… Snygg!

Ikväll ska jag… Jobba.

I morgon kommer jag… Sova, vara i stallet och jobba.

Jag vill verkligen… Åka till Falsterbo.


/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0