:)

Hallåhallåhallå, vad är det som står på? 

Inget :) Jobbade med Cissi och Banana inatt. :) Gick bra. Fick skjuts till Gullmars. Kom till centralen och hann med nattbussen som går närmast till mig. (Gabbes för dom som vet, Maja typ :P). Och det är så sjukt skönt. Då blir man glad. Nu har jag ätit frukost och ska snart dra på mig mina hunters. Det fucking regnar. Dessutom ska jag ha min vinterjacka. Såå skönt. Jag ska ha den tills det blir varmt på nätterna. Orkar inte frysa. Och igår var det mamma som sa att jag skulle ta den. Mammor har, vare sig vi gillar det eller inte, rätt. Och fy vad glad jag va inatt när jag hade den. Mami <3
Kan ni tänka er vad jag ska göra nu? Aa, bajsa. Ni får en bild från Sagges skiva. Ska orka ladda upp fler sen :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vet vart den ligger för jag har fått springa till bussen där ngn gång...

2011-05-03 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0