:)

Halloj halloj. Jag har inte haft tid eller ork att blogga på ett tag. Men nu är jag hemma från jobbet. Är ledig idag. Skööönt. Är lite less på jobbet just nu. (Kan inte råfört) Men har ju typ bara 10 jobbdagar kvar eller nåt sånt så det är chill.
Nu närmar sig körkortet också. Jag tänkte att jag skulle ha en liten tävling. Alla håller på att gissar när jag ska köra upp. Och den som gissar rätt vinner: EN PÅSE BLANDADE BULLAR. Hoho :) Så kommentera ert förslag.


Justeeee för er som inte hänger med mig. Jag klarade teorin i onsdags! Berättade väl inte det? :) doktiga jag. Fick 57. Minsta är 52.
/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

17e? ja vill ha bullar...... 8)

2011-05-10 @ 11:45:31
URL: http://miiranda.blogg.se/
Postat av: My

21 maj;)

2011-05-10 @ 12:24:49
Postat av: Pernilla The Greatest

Jag har mina aningar men kan icke välja mellan mina två alternativ

2011-05-10 @ 17:33:40
Postat av: rebecca

GRATTISSSSSSSS! din uppkörning kommer gå jättebra också :D <3

2011-05-10 @ 17:48:53
URL: http://rebeccalakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0