:)

Tjabba tjena hallå.
Idag övningskörde jag och pappa. Gick sisådär.. :( Sedan åkte jag till stallet. Chillade med finaste brudarna ett tag. Med massa skratt i det underbara vädret. Sedan så bytte jag om och kollade på småttingarnas lektion. Därefter hade jag och Persson skötstund. Myspys. Har saknat min älskling. Hinner inte riktigt när jag jobbar natt.. Iallafall så tog jag och Persson sällskap till Västra. Köpte lite godis och glass. Mums. Sprang sedan ner ppå en minut. Emelie och jag är awesome! (Vi smsar typ alltid varandra om vi hinner på en minut hahaha. Geeks.
Nä nu får det bli lite bigbrother innan bigbrother. Hörs kanske senare, annars imorgon.

NI får en bild på ponnytjejerna från i fredags hihi (A) Ajax, jag, Maja och Gladdys.
Ponysarna blundar för solen haha. Sötnosar.


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0