Jersey Shore marathon (säsong 2)

- Jag ääälskar Pauly D. Han är kaaatt. Och roligast.
- Älskar Vinny också.
- Gillar Jwoww för hennes ärlighet. Och jag tycker, hör och häpna, hon har rätt schyssta sillisar.
- Jag gillar att Snookie slutat med sin puff (för det mesta)
- Sam är en jävla dumfitta som alltid går tillbaka till Ronnie. (även fast hon stup i kvarten säger att det är slut)
- Jag hatar att hon bölar heeela tiden. Dessutom har hon typ inget i sig. Tråkigaste människan någonsin. 
- Dock har hon skitsnyggt löshår.
- Angelina pallar man ju bara inte med.
- Pallar inte Sam igen -.-
- Pauly Ds kropp och tatueringar.
- I säsong 1 hatade jag Mike, men jag börjar gilla han.
- Sam. Sover. Hela. Tiden.
- Snookies solglasögoooon :O dör
- Sa jag att Pauly D är så gryyymt sexig?
- Undra hur Pauly skulle se ut i annan frilla?
- JAG VILL TILL MIAMI!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0