Kringelgården:)

:) Vet ni vad. Inatt jobbade jag min sista natt på Kringelgården. Och det känns jättebra. Jag började med att praktisera där i fem veckor och blev efter det erbjuden att börja jobba där :) Först extrajobbade jag varannan helg, innan skolan slutat, och sedan började jag jobba där den 12e juli på heltid :) Och jag har haft det jättebra. Jag har träffat oerhört underbara människor och lärt mig jättemycket nytt. Visst har jag jobbat över en hel del också men sådant får man leva med:) I bagaryrket kan man inte bara släppa och gå efter 8 timmar utan man jobbar tills man är klar. Och ibland blir ju det efter kanske bara 6-7 timmar :)
Nu kände jag hursomhelst att det var dags för mig att gå vidare, och eftersom jag fick ett erbjudande att jobba i skärgården i sommar tog jag det.

Ett extra stort tack till alla underbara människor på Kringelgården

Cissi, Fia, Jossan och George som jag kommit närmst :) Bagarna <3
Och såklart alla butikstjejer och mina chefer Joel och Fia.

Tack.

Och här kommer bilderna från min mobil som jag har från jobbet :)


Kommer bära med mig underbara minnen. Jag säger bara: Kanoten <3 hahahaha

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0