LitenLista

- Jag tål inte när folk biter i glass. Jag får panik. Speciellt om dom biter i isglass. Och då frågar alltid folk hur jag äter glass. Som man ska. Jag slickar i mig glassen. Alternativt "biter" med läpparna och sen "smular" jag sönder den i munnen. Ja, det tar ett tag för mig att äta en glass.
- Jag HATAR när man skär sig i tungan på en karamell eller klubba. Ni vet när det liksom blir små skåror som skär så in i helvetet.
- Jag satt nyss och kollade alla klipp från BB när dom får besök av släktingar. Grät som ett barn till alla. Asså Martin <3
- Jag borde sova för jag ska upp imorgon och kolla hoppträning i stallet.
- Jag vill ha pojkvän, men vara singel.
- Jag måste borsta tänderna.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0