Lördag

Okej. Tänkte berätta om lördagen..

Det började med middag hos mig. Den som var i tid var såklart Sabina. En sak jag älskar med henne :) Sedan kom Emelie, Persson, Pernilla, Maja, Fanny, Bea, My. Har jag glömt någon? Säkert. Vi åt iallafall mat och så. Sjukt gott. Tack mamma <3 Sedan kom Emma, Sara och Carlsson och åt och efter det åkte vi mot pappa. Jag började nu efter två cider (ja jag drack cider haha) bli typ lullig haha. Sedan kom vi hem till pappa. Sophia och Berna kom. Två andra tjejer till stallet. Sjukt kul att dom kom eftersom vi aldrig festat tillsammans. Sedan hämtade Emma Candy från Falsterbo och hans fyra jobbkompisar. Skåningar <3 Sedan kom Felicia, och sedan vet jag typ inte vilka som kom men vi var ruggigt många ett tag haha. Typ Felicia, min syrra, Jenny, Anton, Anton, Guss, min kusin.

Aja iallafall så spelade vi massa kortspel och dansade. Och jag blev så sjuuuuuuuukt full. Asså jag har nog aldrig varit så full förut haha. Men asså det var en bra fylla för jag mådde liksom bra. Jag försökte haffa också men det gick tydligen inte så bra :) Vi drack iallafall till typ halv sju på morgonen. Sen somna jag. Sedan vaknar jag tolv av att min pappa kommer hem. Då försvann glädjen haha. Nejmen han var skitlack för att någon druckit hans öl. Sedan sa att han varit 19 också och haft FF. Så han var lite förstående. Men lägenheten såg verkligen ut som skit hahaha.

Aja. Det var en riktigt lyckad kväll. En grym hemmafest om jag får säga det själv :)





Blir bara tre bilder. Är för lat för att lägga upp fler haha. :) Men om ni verkligen vill kanske jag gör det senare :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0