Outfit


Outfiten igår. Asså utgången va typ halvdålig. Mycket folk men ingen dans typ. Har jag blivit för gammal eller? Ska iallafall inte ut på ett tag.. Och ja, klänningen är superkort. Men tror ni jag fick ragg ändå eller? Nej.
Och så på dom sista bilderna där jag ser cp ut så ville jag bara visa att jag hade rosa kleggomoj.
Hade mina älsklingar från Nelly. MEN på väg till Collage så märkte jag att min vänstra fot typ krymt. Så skon gick av i varje steg så jag fick ha converse -.- Blev skitsur. Jag har inte haft högklackat på tusen år och så blire så -.-

Btw, jag ska slänga min klänning om inte någon vill ha den. Den ser typ halvt sliten ut och så är den kooort. Men nån kanske ändå vill njuta av den?



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

ja vill gärna pröva den iaf o:) den e så fin

2011-05-28 @ 23:52:31
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0