random

Hejhejhemsktmyckethej.
Jag är ledig. Hur underbar? Igår var jag på bio och såg Pirates of the Caribbean 3. Den var bra :) Men stod i kö fett länge för hotsnacks och när jag kommer fram är dom slut -.- Hur irriterande?

Hur ser veckan ut då? Idag har Silja kommit hit så henne ska jag ha i veckan. Slipper man ligga inne och såsa hela tiden. På tisdag är det stall. Persson, tisdagsskötning? Sedan på onsdag är det Sabinas student :D. Sedan på torsdag är det väl ingen ridning? Correct me if im wrong. För då ska jag träffa alla nya och gamla på Kringelgården på Fridays. Vi ska äta och dricka drinkar. Underbart :) På torsdag måste jag också klämma in att baka två tårtor. Eller iallafall börja dom så gör jag klart dom på fredag. Får inte dricka sååå mycket så jag inte blir så bakis. Och sedan på fredag åker jag till LOOOOOOONDON :') Till min fina lilla Rebecca. Och OJ vad jag ska shoppa. Stackars Rebecca haha :) Men hon får stå ut. Vi ska såklart göra massa annat sköj också :) Kommer bli wunderful. :)

Ni får lite blandade bilder som inte hör till inlägget men som jag inte lagt upp :) (Eller jo faktiskt genom stallet)

Min pilutti
Jag och min tisdagsskötare <3 och Nareina och Stary. Det är så roligt när vi ställer upp dom och dom ska hälsa. Stary står med öronen slickade bakåt och Nareina står skitglad haha :) Hon är så oerhört söt.
Sen kom Lisa.........
Linnea på woken :)
Brudarna. F.v. Frida, Sabina, Linnea, Fanny, jag, någon random som ville va me


/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Always tisdagsskötning.

2011-05-30 @ 20:27:43
URL: http://thehappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0