Shoooppa

Idag följde jag med mamma och shoppade i Barkarby köptjosan. Dom har ju outlet där och jag hittade en turkbutik (ni vet såna som man ba: wattafack is thiis. Sen går man in så hittar man massa skitsnyggt billigt). Och då hittade jag ett par shorts, en kavaj och en klänning. Sen på Belle köpte jag stövlar till stallet (100:-) och en dösnygg "clutch" (som alla modebloggare säger) För också 100:- KAP!

Hahaha asså gummistövelsbilden XP Ville visa både väskan när jag hade den och då hade jag gummistövlar XP
Och vet ni vad jag köpte också! En HDMI kabel. Asså en sån mellan tv och dator. Fyfan vad coolt. Blir liksom bättre bild på tvn än på datorn. Love it!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0