Onsdag

Hallojsan. Idag mår mitt huvud som man förtjänar. Trots att gårdagskvällen inte var så lyckad. Eller asså det växlade mellan bra och segt. Vi kom till treat först. Satte oss på nån soffa, sen smsa Sabina med någon kille så vi gick och satte oss med han och hans kompis. Där var det kul/trevligt :) En bra förar grej. Så lämnade vi dom och gick till bussen. Där killen jag spanade på där inne stod med sina kompisar. (Sabina kände ena kompisen) Så jag ba Hej! Och hans kompis ba: Var det henne du pratade om? Och jag ba: Va? Så typ berättar dom att dom fixar tjejer så hahaha. Så man säger så när dom kommer i närheten så frågar dom alltid vad dom menar och grejer. Bra icebreaker! Så vi åker iallafall med dom till Laroy. Kommer in, och det är hur lite människor som helst där. (Någongång här försvann mitt span från Treat :() Så vi går ut och chillar och Sabina träffar Saga. Så vi ska typ sätta oss med dom. Men det finns bara en plats så vi står liksom bredvid sådär lite halvstelt som jag inte pallar. Så jag sätter mig vid två killar och snackar med dom. Dom va jättetrevliga och då blev kvällen bra igen för dom va roliga :) hoho.

Sedan ska vi iallfall dra vidare till Spybar. Ooooooh. Fast nää. Jag är inte impad. Det var typ bara 50+ are eller töntiga brudar i fula kläder. Men vi dansade lite iallafall. Sedan såg jag typ en kille som jag tänkte att jag skulle haffa. Sedan går jag med Sabina ner när hon röker. Sedan så är mitt haff borta. Så hittar Sabina honom. Han hade typ värsta baggystilen som inte va fin men han hade lockigt hår som stack ut under kepsen <3 och fina drag i ansiktet. Han va 28 år... Fick ett kefft hångel. Så jag drog. Han ville ha mitt nummer. Och jag lämnade för första gången ut fel nummer haha. Jag har typ aldrig gjort det förut. Men han var inte svensk och så va han gammal. Så byebye!

Sedan gör jag någon jag inte gör ofta! Jag fyllekäkade! Jag brukar inte gilla att vakna mätt men nu gjorde jag det :) Sedan kommer jag till nattbussen. Sätter mig ensam. Och såklart. Ska någon tönt sätta sig bredvid mig. Och jag kan ju inte hålla käften så jag ba: varför sätter du dig här när det finns typ maaaassa säten lediga. Och han snackar om att jag såg trevlig ut och hej och hå. Sedan snackar han KONSTANT ända till min busshållplats. Han typ snackar om hela sitt fucking liv. Och man borde väl märka att jag inte bryr mig ett jävla skit och sitter och ba mm.. aa.. Aja, han skulle ju också ha mitt nummer. Gav fel MOHAHHAAHAHAHA. Im so cool.
Så det var min sega onsdag. Och då va jag ändå hemma fem. Men roligare har man haft..

Bilder kommer!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0