B&J

Hallojsan mina kära vänner. Idag klockan nio åkte jag till stallet. Tunnelbana -.- Lotta Björe var nämligen och höll hopplektioner för våra hoppryttare idag. Väldigt intressant. Hon är så grymt duktig. Sedan chillade jag ett tag innan det blev ridning på Salvador. Eftersom vi missade en ridning en gång pågrund av att en tjej åkt av illa och skadat sig så fick vi rida dubbellektion idag. Jag fick Salvador och han var väldigt fin i början. Eller asså han (och jag) var duktiga i början. Blev väl lite sämre på slutet. Men jag är nöjd ändå. Tror han skulle kunnat bli väldigt fin idag. :)

Imorgon ska jag åka till Utö (där jag ska jobba i sommar) och träffa de jag ska jobba med och så. Ska köra till Årsta havsbad. Lär väl typ åka två timmar innan haha om jag kör fel (tar typ 45 min dit enligt vägbeskrivning på internet). Men det går nog bra :) Ikväll ska jag tjocka mig. Har köpt B&J Nordic water peace och Non stop. :) Gött med en kopp kaffe på det också :)



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0