utö

Hejsan sweeties. Idag skulle jag alltså till stället jag ska jobba på i sommar. Utö bageriet. Jag börjar köra 1,5 timmar innan båten ska gå. Det ska enligt eniro ta ca 40 min dit. Tror ni jag hann med båten eller? svar nej haha. Jag är sämst. Men som jag alltid säger. Man lär sig av sina misstag.. Iallafall så kom det ju iaf en båt efter ett tag som jag tog. Sedan kom jag fram. Alla va alltså där hehe (A) och dom va typ klara. Så alla gick och jag blev runtvisad av Tobbe och Petrus. Bageriet är jättefint. Stort! Och sedan fick jag se vart jag skulle bo. En liiiiten liten stuga med typ bara en säng haha. Kokvrån var liksom utanför. Men det var så oerhört mysigt. Och den låg typ på en äng med massa körbärsträd runtom. Orkade inte fota men ni får se i sommar. Tror det blir grymt :) Sedan drack vi lite kaffe och snackade lite och sedan åkte jag hem. Och jag hittade raka vägen hem! Gick jättesnabbt. Cred till mig. Ikväll blire chillerill hemma. Imorgon brännbollsturnering.
Pok

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag och bagarna på riddarbageriet undrar, har du planer på att ligga med t2? ha ha =)

2011-05-28 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0