Allt och inget

Haha en bild från när vi var påväg ut efter inflyttningsfesten hos Fia. Jag raggade (försökte iallafall) på en 2! meter lång polis. HETT! Jag <3 lång killar. Full och glad var man.
Köpte en halsring från Gina i Uppsala. Fin!
bred halsring i silver från gina tricot
Jag köpte dom! Snyggaaa. Och snyggare på :)
Idag efter några timmars sömn åkte jag ner till stallet och jag och Sabina skötte. Hon på rexona och jag Nareina. Sedan sällskap hem med alla småttingar. Och såklart sista biten med Emelie. Sedan blev det mat med mamma och Fanny och nu ligger jag här och kollar på fotbollen.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

din kavaj va assnygg!

2011-10-12 @ 13:36:10
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0