Bowling och US-kurs

Asså jag hatar min blogg utan kamera. Så imorgon blir det till att gå å köpa en ny. Fanns massa helt ok för typ 600 så blir en sån enkel jag kan ha som typ partykamera haha :) Sedan funderar jag på att köpa en systemkamera. Eller en som min kompis har som är i lite mindre storlek men ändå jättebra. (Canon g12). Men vi får se.

Igår åkte ju iaf jag, Emma, Sara och My till Olearys i Kista för bowling. Vem tror ni vann? Men jag såklart. Eller inte såklart haha för jag och Sara låg sjukt nära varandra hela tiden. Ett tag låg jag tre poäng bakom hela tiden. Sen låg hon typ några poäng bakom. Sen gjorde hon två strikes i rad och sen gjorde jag det. Sen slutade när hon hade en Spare så vi fick inte resultatet förän efter och då hade jag vunnit med två poäng. Skönt. Jag och Sara blir såna himla tävlingsmänniskor. Vi borde alltid vara i lag för vi blir nog gladast så haha. Vi satt och drack upp vår öl och pratade om våra nyårsplaner. Och sedan åkte vi alla hem. Skönt.

Imorse var det dags att plocka upp småttingarna och åka till Täby Ryttarcenter (ful anläggning) för kurs. Jappjapp inte så mycket att säga. Ikväll blir det bara lugnt. Sedan en vecka med jobb. OCH början på mitt nyttigare liv haha. Hur fan kommer det gå? Asså nej jag tycker inte att jag är tjock men jag vill vara nyttigare. Så inga bullar eller godis (har aldrig kunna hålla det förut.. Men nu jälvar!) för jag ska ju börja träna poledancing på onsdag så nu kör vi :)

Ni får en bild på alla mina favoriter :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0