:)

Nejmen heeeej :) Hur mår du? Jag mår bara bra tack :) Idag blev det jobb på Rival. Jag, Alexander och Jannica jobbade på. Slutade halv två och åkte hem för en liten powernap innan jag tog mig ner till stallet. Först skrittade jag ut på Peter medan Carlsson satt på ClaesWilhelm (haha). Sedan var det dags att rida på Ajax :) På hackamore. Har nog aldrig ridit honom på det. Tyckte det gick bra idag. Dock kastade han sjukt mycket med huvudet ett tag, tror han störde sig på tränset, så Denise fixade lite och då blev han bättre. Jag är nöjd iallafall. :) Nog om det. Efter det skötte jag på min fina. Och efter det blev det lite GOFIKA med Empa, Carlsson och Beis (shit jag måste typ skriva en lista med smeknamn som jag använder haha) Sen tog jag och Beis sällskap till tuben. Blev en dusch och lite mat när jag kom hem (att jag alltid ska gofika innan middag hahaha).

I helgen då. Imorgon blire jobb, sen stall/ridning. Sen kanske jag ska träffa en vän. Sedan på lördag ska jag chilla gaaaaalet. Ingen alkohol eftersom jag på söndag ska köra mig och fyra hästnördar till en kurs i täby :)

Ni får en bild från Båtshaket på Utö i somras. Jag saknar sommaren på Utö. Sjukt mysigt. Sara, lammköttet, åka båt, bakfickan, Sebbe, omgivningen, allt!



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0