Fredag och lördag

Heej peeps. Jag är sämst jag vet. Men skitsamma. I fredags jobbade jag. Fick lite lunchsällskap av Rebecca. Myspys. Sedan åkte jag och köpte en kamera, och sedan åkte jag hem och sov lite. Sedan åkte jag ner till stallet. Fick rida på Lavina. En ny häst i stallet. Och oj vad man fick rida. Gick skitdåligt i början. Men på slutet lite bättre. Hon är mycket häst! Sedan åt jag lite mat och sedan var det dags att hoppa på Achilleus. Jag fick rida som en tok. Men jag tyckte det gick helt okej. Dock ramlade jag av hahaha. Han stannade på ett hinder. Som han typ tänkte hoppa först. Jag ramlade fram på halsen och gled typ rutchekana ner på hans hals och mosade hans huvud haha. Plutten. Sedan åkte jag hem och la mig i soffan och käkade godis och kollade på Quarantine. Inte så superbra.
Sedan var det lördag då. Jag och Maja åkte ner till stallet och det var dags för hoppning på Shannawhu. Som jag aldrig ridit. Men det gick bra. Jätteroligt var det. Jag har lite filmer som jag kan visa sen :) Efter öppet hus på ridskolan åkte jag hem vid typ fyra. Och hann sova lite innan det var dags att gå upp igen och fixa mig för att sedan åka tillbaka till stallet där det var invigningsfest. God mat och trevligt sällskap. Sedan begav sig vi ungdomar ut på staaaaaan. Laroy blev stället. Och jag gillade det! Dom spelade ju hiphop rnb :D Så vi skakade våra lurviga till stängning. Då åkte jag hem och soooov. Idag gick jag upp typ två. Har bara chillat. Städat lite. Ikväll blir det träffa tjejerna och äta pizza.
"Lilla" Achilleus..
Shannawhu.
Shannawhu

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0