Kusiner

I fredags hoppade jag på Anjou :) Gick bra. Sedan efter det skyndade jag mig hem och packade bilen och sedan åkte jag och Fanny till mina kusiner i Uppsala som skulle ha inflyttningsfest. Där var Emmelie och Andreas som har flyttat dit, och sedan deras syskon Hanna och Lina, och Emmelies vän Harley. Blev en lugn kväll med idol. Sedan på lördag var vi i stan lite. Köpte en ny skitsnygg jacka så jag kunde slänga min schletna från H&M. Sedan åkte vi hem och powernapade innan det var dags att fixa sig och föra och grejer. Jag hade min röda klänning med dragkedja. Sedan var vi ut på Saluhallen. Hade skitkul. Och vet ni, jag letade efter min garderobslapp i bhn, och vad hittar jag då, 500 fucking kronor! Inte helt fel. :) Idag har vi bara haft en bakisdag och sedan typ halvfyra körde jag och Fanny hem. Jobbar natt i veckan så ni vet :)
Btw så har min kamera fuckat ur så måste köpa en ny. Blir alltså lite ont om bilder.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: anonym

hej, hur är den röda klänningen med dragkedja från nelly i passform, strl etc? lust att lägga upp en bild? funderar själv på att köpa en :)

2011-10-24 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0