Gunnorp <3

Hej bloggis. Jag är tröööött. Jag har jobbat mån-ons på riddar och tor-fre på rival. I måndags och tisdags red jag också på Lavina på sitskursen för Mari Zetterquist. Väldigt givande och Lavina blev jättefin. Men oj vad jag fick jobba. Haha. Men jag gillar henne :) I onsdags var det poledance med Lakey igen :) Kuuul som fan fortfarande. Porrigaste dansen ever. I like! I torsdags efter jobbet åkte jag hem och sov typ en sekund och sedan åkte jag till stallet och kollade på en föreläsning om hästens beteende. Väldigt bra! Därefter hem och däckade. Sedan idag jobb igen. Efter det så åkte jag hem och hämtade bilen och åkte sedan och hämtade Carlsson i stallet. Vi åkte till hööks. Jag shoppade lite smågrejer. Nu har jag ätit middag och packat eftersom jag åker till världens bästa gunnorp imorgon med Carlsson, Miranda och Frida. Sen känner vi ju andra som ska dit :) Ska bli helt underbart.
Den här veckan har jag varit helt sjukt trött hela tiden. Alldeles för sena kvällar för lilla Ellen. Menmen. What to do.
Har ingen bild på datorn från 05 (man hade typ inte digitalkamera då haha) men det var mitt första år. Hade TomLee.
Året var 2006. Jag hade Tickelinn. Kom etta på hopptävlingen :)
07. Tickelinn igen :) En till vinst. Finafina Tickelinn.
08 hade jag Zenator. Underbar.
Allahelgona 09. Messalina. Åh så underbar.
Haft sån sjukt tur och fått underbara hästar. Love
<3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0