Lottentotten

Igår fick jag rida Charlotte igen. Har fast martingal på henne för hon är så bråkig typ. Denise har fått för sig nåt att jag ska rida henne varje vecka haha. Men jag gillar ju henne så det är okej :) Sen sa hon: om du får henne nästa vecka *hånskratt* så ska du ha sporrar. Asså man blir så slut av att rida henne, jag rider som en jävla tok. Som Denise sa, hon ger ingenting gratis. Nä verkligen inte, men jag tycker iallafall att jag jobbar väl. Hon blir ju inte så fin förän på slutet (surprise), men maybe its getting there. (Asså jag måste sluta med svengelskan hahaha. Eller engelskan. Typ som i somras då jag och Utö-Sara typ alltid började prata engelska haha)

Kommer några bilder från 2009 som jag hittade på Empans blogg när jag googlade mig själv. (Do it, det är kul)



Hahahahhaha asså kolla den gröna tröjan som sticker upp under den blå. Sjukt fult. Och Lakey, kommer du ihåg Sara "Gud vilken fin tröja" hahahahahahha. Dör.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0