3,5 timmars jobb och en prinsakorv

Hej sötnosar. Igår efter BigBrother så går det ju typ ett nytt aaaasläskigt program på elvan, American Horror story. Och jag fortsätter kolla. När programmet är slut ligger jag typ och skakar hahahaha. Och så ska man sova. Aaaaaaaaaaaaa eller inte. Kollade på fråga Olle. Blev man ju fan också lite rädd haha. Sen "sov" jag i fem timmar. Sämsta sömnen eveeeeer. Men va typ pigg när jag åkte till jobbet. Glömde dock att pendeln inte gick. Så cyklade till Duvbo istället -.- Jobbade tre och en halv timma och åkte sedan till stallet för att kolla lite på programridningen innan jag skulle rida på Ajax som stått lite länge för sitt eget bästa haha. Men asså han var så himla fin. Efter ett tag såklart. För i början var han skiiitstark. Och super hög och spänd i formen. Men efter massa, massa volter och serpentiner blev han riktigt fin och jag kunde sitta ner och jobba (vilket typ inte går annars) och länga tygeln lite så han sänkte sig lite. Han blev lite bakom lod men den känslan jag hade var så himla fin. Och han var amazing i galopp också. Slängde sedan av han sadeln och så skrittade jag av han för hand utomhus. Myspys.
Kom sedan hem och skulle sova eftersom jag ska jobba inatt. Sov ju skitbra. Not. Blir fett irriterad. Menmen. Då blire skön sömn imorgon kan man ju hoppas på.



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0