Gårdagen

Igår låg jag och slappade ända tills Sara kom hit ca halv fem. Vi snackade lite och duschade sen och började smått fixa oss. Sen kom änglis och vi gick och köpte mat. Gick hem och åt igen och fixade oss mer och krökade. Fick sällskap av Maja så småningom och började sedan åka mot Solna och en lokalfest. Jag och Sara körde beer-pong. Jag torskade -.- Sedan åkte vi och skulle in på krogen. Kommer dit och vad händer då. Sara har glömt sitt leg. Det är såååååååååååå typiskt henne men inget att whinea om så vi åkte tillbaka. Festade lite till och sedan drog jag och mötte upp några kompisar. Vi åkte hem till mig och där väntade Sara och Maja. Sedan kom lite lamm och så efterfestade vi på 3,5or och fisher till sju på morgonen. Då fick jag köra ut alla. Vaknade bajsbakis idag och städade lite och sedan har jag bara legat i soffan, kollat en sjuk film "The Woman". Konstigaste jag sett. Nu äre bb och sedan det bajsläskiga programmet..
En bild från igår. Mina fina tjejer.
(Hade min nya klänning och mina nya skor, fick skavsår:()



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0