hoppning och skiva

Hej sweeties. Ni kanske märker att jag typ har en blogg svacka haha. :) Igår jobbade jag dag. Köttade som fan. Fick sedan ett sms av Sara som gjorde min dag. Jag skulle få hoppa på min älskling. Nareina. Asså snacka om att man hade ett leende på läpparna under hela kvällen. Jag har ju inte gillat att rida på henne förut. Men nu var hon jättegollig och fin. Jobbade inte så jättemycket i framridningen. Satt typ bara och va glad haha. Och glaoppen hahahahahahaa. Asså hur söt får man vara. Och hur dålig galopp kan man ha haha. Så söt. Jag kunde typ inte ens stå upp haha. Sedan när vi hoppade på mittvolten gick det jättebra. Tappade yttersidan liiiiiiiite haha. Sedan hoppade vi långsida-snett igenom-långsida och det var lite hejochhå haha. Men hon är så söt. Dör. Efter så åt vi middag i stallet och sedan åkte jag och Sara hem till mig. Duschade och fixade oss och förade liggandes i sängen kollande på BB hahaha. Sedan åkte vi mot Lakeys skiva på Rose. Jag och Sara dansade lite vid Kungsträdgården i väntan på Anton och Danne och sedan gick vi in. Jag och Sara köttade som fan på dansgolvet. Dansade till Grease haha. Köttade på som fan. En bra kväll. :)

Temat var Jag kommer ifrån... Vi kom från FBI ;)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0