Idag är det måndag

Hejsan kära vänner. Idag fick jag rida Charlotte. Och ni fattar inte hur braaaa det gick! Asså jag har aldrig ridit henne så bra som idag. Hade fin bjudning typ hela passet och hon var jättefin. Hon har ju fått en ny sadel. En dressyrsadel och det gillar hon jättemycket (och alla som rider henne också). Man får plats med sitt arsle och det känns som att man inte stör henne som man kanske gjorde förut. Ett väldigt trevlig pass iallafall.
Efter ridningen åkte jag och hämtade min syster och vi åkte till pappa och åt middag. Sedan klippte vi Silja innan vi åkte hem och sedan handlade vi på Ica Maxi. Nu ligger jag nyduschad och väntar på bb och sedan blir det jobb :)
Bilder på min luffluff. Före och efter hahahha. Hon hatar att bli klippt och är skitjobbig medan men sedan när man är klar blir hon helt galen och bara springer omkring haha :)Såå söt. (titta skillnaden på tassarna :P)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0