Mami<3

Okej. Jag måste bara ta upp en sak snabbt. Jag hade lagt upp den här bilden på facebook på mig och min mamma:

Varpå jag fick kommentaren: dafuq am i looking at. (som tre gillade. (Obror Maja :PPP)). Iallafall. Jag tycker det är heeelt normal med att pussa sina föräldrar på munnen. Jag pussar både mamma och pappa hej och hejdå. Ibland kindpuss. Ibland på munnen. Och jag och min syrra har pratat om det här förut då vi läste en artikel och någon som tyckte det var helt sjukt. Jag tycker det är sjukt att man inte har en sån bra relation med sina föräldrar så det känns så onormal att göra det. Vad tycker ni?

(Btw, hur perfekt pussmun har jag inte på bilden haha)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

tycker det är sjukt att folk inte tycker de är normalt att pussa sina föräldrar på munnen. :o

2012-04-11 @ 14:45:30
URL: http://nattstad.se/mirandaostlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0