Till salu

Okej folket. Har fått lite inspiration av Miranda haha. Och ska sälja några av mina bebisar. Och det känns inte så jobbigt eftersom jag vet att dom kommer få fina ersättare. Så säljer 5 par skor. Alla skor är i storlek 40 förutom de guldiga som är i storlek 41, men dom passar mig bra och jag är en stadig 40are.

Dom första är av märket Donna Girl. Klackhöjd 10 cm. Som ni ser är dom ganska slitna (bara ta lite svart nagellack ;)) så säljer dom för endast 100:- (Nypris 600:-)


Sedan mina underbara guldskor från Topshop. Klackhöjd 11,5 cm. Också lite slitna men bara använda 3 gånger. Dom har lite märken som att jag råkat gått ihop med fötterna. 400:- (Nypris 1099:-)

Sedan är det mina älsklingar (jaa måste skriva så) från Bianco med strassstenar på klacken. Klackhöjd 12 cm. Är i väldigt bra skick. Tror jag använt dom typ 3 gånger. Dom har tappat en liten sten haha. 300:- (Nypris 500:-)


Sedan ett par enkla svarta från Deichmann shoes. Klackhöjd 12,5 cm. Bara lite slitna på platån. Annars bra skick. 200:- (Nypris 400:-)


Sedan är det ett par andra skor från Bianco.Klackhöjd 12,5 cm. Dom här är huuur sköna som helst att gå i. Sitter så stadigt. Lite slitna på klacken. 300:- (Nypris 600:-)

Jag bor i Sundbyberg så bor du i Stockholm och har chans att mötas upp slipper vi frakt. Annars kan vi komma överrens om något bra :) Kommentera här i bloggen eller maila på : [email protected]

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0