bajs

Vi borjar med det roliga da. Igarkvall sa blev ju jag av med min Bungalow och hade inte rummet pa Koh Phangan foran idag, sa dar lag jag hela dagen pa stranden och funderade. Sovplats hade jag men det var ju langt borta sa hade aldrig pallat ta dit vaskorna. Och det var fett langt till Sebbe ocksa, men nar det var sista losningen och jag gar for att bli hamtad sa hallelujah stoter jag pa tva killar jag traffat som bodde pa samma hotell. Och dar fick jag hava mina vaskor och sova. Snallt va. Jag och Elias gick och spelade blijard och drack bars. Sedan gick vi till ett assoft stalle som heter Fizz och at lite mat och drack mera. Sedan over till Lotus dar det var en bucket som fick slacka var torst. Dar var jag dock sa javla trott sa jag ville bara sova, men efter ett tag kom jag igang lite och sa gick vi och spelade biljard pa Maya istallet. Sen hem och sova. 
 
Okej det jobbiga da. Jag sumpade min mobil igar. Skitklantigt jag vet och jag ar asarg/ledsen men det gar nog over.  Det jobbiga ar bara att inte ha musik och kamera. Sedan idag akte jag ju till Koh Phagnan. Batturen var vild typ. Massor blev aksjuka. Sedan framme sa tar jag taxi till mitt hotell. Skitkul. Det ligger typ 20 minuter fran sjalva stallet dar alla ar, men det visste vi typ om. Men att det typ var at helvetet visste jag inte. Assa det var typ inte turist i sikte. Far away fran typ allt. Jag blev sa javla besviken. Att aka fran ett fett Koh Tao och motas av det har, ensam dessutom, var fan inte kul. Och tror ni dfet liksom finns nagot annat boende? Nej allt ar proppfullt. Hoppas att det blir battre typ nar tjejerna kommer sa jag iallafall kan aka och vara med dom. Men aa nu kanner jag mig for forsta gangen vaaaaldigt ensam. Vi far val se hur det loser sig, jag far helt enkelt ga runt och ba valdgasta folk. 
 
Hoppas ni har det bra iallafall. Jag ska FA det bra.
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0