Bildeeeer

Gardagen dara. Jag tog mig upp och ut pa stranden och sasmaningom traffade jag Victor fran Stockholm som reser med Max, Tomas, Anton, Andy och Madde som jag traffat hemma (Max, Tomas, Anton och Victor) sa vi hangde lite pa stranden, sedan kom dom andra grapparna som hade dykt och vi gick och at lite. Sedan gick jag hem och packade och sedan gick jag och drack lite ol och hejade pa Sebbe som spelade biljard. (Och i forrigar natt bestamde jag typ middag med en kille jag traffade men jag var skittaskig och sket i att ga dit) sa nar jag satt dar gick han forbi (fett snygg va han haha) sa jag ba, "Where were you" Han ba (orkar inte skriva pa engelska) jag var dar, jag ba jag med klockan atta. Han ba det var klockan sju. Jag ba naaaaej? Hahahaha assa sa dalig. Han ba: Du sager sakert bara det som bortforklaring men jag lyckades charma pojkstackarn med att bjuda han pa en ol sa vi gick och spelade. *trumvirvel* biljard. Blev 3-3 (for att han gjorde misstag hahahahaha). Sedan gick vi till Maya bar och hade det aschill, lag typ i sana stora soffor och bara drack buckets och hade det najs. Sedan gick han hem (utan mig) och jag gick typ och kopte en ol (ja jag har borjat gilla det igen) och da blev typ en dansk kar i mig (han pastod att jag raggade och jag sa att jag bara ar san, sa jag blev en heart-breaker eftersom jag ville ha sallskap nar jag skulle ga och ragga pa en kille hahaha). Sedan slutade kvallen med poolen. Jag forsov mig sjalvklart imorse till utcheckning, men gick bra anda och sedan har jag hangt pa stranden hela dagen, traffade tva svenska killar jag hangt lite med (bada asvaltranade och den ena ar 1,90 och den andra 1,95. Japp, dreggeeeel) och nu sitter jag har och vantar pa Sebbe som ska hjalpa mig med mina vaskor eftersom jag bara hade min bungalow bokad till idag och hotellet pa Koh Phagnan fran imorgon sa slaggar pa stranden inatt.. Nejmen det ordnar sig. (Assa tycker ni jag skriver for mycket detaljer om mina dagar och kvallar eller ar det kul?)
Men iallafall sa har jag liiiite bilder :) Som jag snodde fran http://apieceofus.wordpress.com, dom svenska tjejerna jag dok med. Sa enjoy :)
(Ja jag ser helt javla efterbliven ut..)
 
20121219-220522.jpg
20121218-193908.jpg20121218-194144.jpg20121218-194253.jpg
 
Okej nu pratar tanorexien i mig men jag ser inte sa brun ut, men jag ar brunare i verkligheten.. :)
 
/KACK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0