Christmas

Hej gollisar. Ett snabbt inlagg for jag ska snart ata frukost. Vaknade assent. Klockan ar kvart i tva har men sa gar det ju nar man inte har nagon vackarklocka -.-.
Igar motte jag upp dyssebarnen och vi at julboooord, assa amagad vad gott, pa ett stalle som typ drivs av norskar. Assa kokt agg. Fifan vad jag saknar det. Och sa fanns det typ julskinka, kottbullar, potatis, you name it. Vi var lagom lyckliga. Sedan var det julklappslek. Helt insane man skulle vid sitt bord sla en sexa och sedan sno klappar fran andra bord. Vi var asbra hela tiden men det var alla andra ocksa, men vi vann typ tre ljus och en tomtemossa (som alla anda redan hade fatt hahaha). Men det var kul iallafall. Sedan spelade vi lite biljard haha och drack lite och sedan akte vi pa ett asstort poolparty. Fett mycket turkar men kul anda. Nar jag druckit upp min ol och hade klatt av mig fragade en kille "ska du bada?". Aa svarar jag glatt. Han kastar upp mig pa axeln och sen ar jag i. Haha, men det var askul. Jag hade typ brottningsmatch med massa tjejer. Vann saklart typ alla ganger och sedan blev jag skjutsad hem (bor ju typ faaaar away fran allt skoj... -.-) 
Men ikvall blire christmas fullmoon. Kommer nog bli lagom fett..
 
Hoppas ni hade en bra jul fina vanner (ni som inte ar sa fina, hoppas er jul sog). 
Alskar er (ni vet vilka ni ar, ni andra fuck you) 
Puuuuss
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0