Dykning

Helloooj. Jag och lakey har precis atit en halvgod middag och nu bara en snabb koll innan jag ska hem och sova. Jag ar sa sjuuuukt trott. Igarkvall nar vi kom hem borjade jag ma sjukt illa, tillslut gick jag upp och spydde och trodde det skulle bli battre sa drack vatten och resorb och sa och sen la jag mig igen. Kande hur illamaendet borjade komma tillbaka men holl mig, var istallet tvungen att skita. Daligt tecken. Och det forsade ur mig, och sen spydde jag igen. Jag fick typ panik och trodde att jag hade fatt magsjuka, typiskt. Kom i sang igen efter Lakey hade varit suuuupergollig och kopt vattem at mig, sov inte foran pa smatimmarna. MEN vaknade som tur upp imorse utan magsjuka. Undrar vad fan det var, bajsade bara lite lost idag. Sa imorse hade vi lite teori och sedan prov, som man fick sitta och diskutera haha, alla fick typ 90 procent, sedan en liten lunch och darefter var det dags! Att dyka forsta passet i havet. Assa det var saaaa haftigt. Helt underbart. Orkar inte beratta i detalj men ni maste prova nagon gang. Sedan en liten paus och sen dykpass tva. Ocksa underbart. Na nu ska vi ga hem och gosa. Puuusss
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0