Hallaja

Hej vanner och bekanta. Igarkvall blev det som sagt lugnt. Inte en droppe. Jag korde moppe in till sjalva byn (tar typ tio min med vaaaaarsta kringelkroks vagarna och typ 20 graders lutning). Hittade dyssarna och vi gick och at. (Halvlyxigt att ata pa restaurant tre manader). Sedan spelade vi lite biljard och hamnade sedan i deras lobby for lite film tittande och popcorn. Efter typ kanske lite mindre an halva filmen pallade jag inte mer sa jag akte hem, men da var klockan typ tva. Somnade gott och vaknade tidigt imorse. Akte till stranden redan vid typ elva och kakade frukost. Sedan kom en kille och snackade med mig och nar jag sa att jag var med dyssarna sa sa han att han visste vart dom lag pa stranden. Jag ba eeeh, okej? Sa hittade jag dom hahahaha sa hangde lite med dom och tva goteborgare. Sedan akte jag hemat och sitter nu har. Har dock lite dilemma med hur jag ska gora med typ moppe, vaska och sa... Vi aker ju inte foran halv nio imorgon och taxin gar ifran dar dom bor. Sa jag far val typ aka taxi dit imorgon och sedan lamna min vaska hos dom.. Men ska jag lamna min moppe nu eller imorgon? Naej imorgon fare bli.. Kommer sakert vilja ha den lite imorgon..
Aja, nu ska jag hem till mitt lilla rum och fixa mig lite och kanske en liten powernap och sedan dra inat och mota upp alla. Blir ett stort gang ikvall som ska ata middag.. 
 
Hur har ni det i stallet? Sitter alla pa samma hast? Hur mar Lavina? Hur mar Nareina? Ar Ajax lika gullig som vanligt? Storbrak? Newbuddies? Kan ni inte hit me med some info?

Puuuuss 
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0