Hejehhwe

Hej gullisar.
Kul att min facebook typ har blivit hackad. Och nar jag ska in pa min mail for att aterstalla mitt losenord sa kommer jag inte in pa mailen for att sidan ar hackad.. Kul liksom.
Iallafall sa igar anmalde jag ju mig till en dykarkurs pa tre dagar. Idag hade vi forsta dagen. Jag hamnade i en grupp med tva goa svenska tjejer och tva random killar fran Portugal. Hahahhaha assa dom ar saaa efter. Forst hade vi genomgang om utrustningen, sedan var vi i poolen och gick igenom massa saker. Gick skitbra. Sedan efter nagra timmar dar hade vi lunchrast och sedan tittade vi pa en film och var dyklarare gick igenom en del saker och nu sitter jag har. Imorgon borjar vi halv nio och ska pa formiddagen gora ett prov och sedan pa eftermiddagen tva dyk. Sjukt spannande! 
 
Igar kvall gick vi och at pa ett stalle vi spelat biljard pa en gang och dar traffade vi fyra goa gubbar (30+are) som vi spelade biljard och drack lite ol med. Dom tyckte jag var "stort tavlingsinriktad" haha. Och bara skrattade at mig. Mitt lag vann iallafall. Sedan gick vi hem och sov och idag vet ni vad som hande. 
 
Sota vanner ni behover inte vara oroliga for mig! Love you 
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0