jksdf

Hej gollisar. Igar kvall vart det kroppsmalning och hela koret. Pa min rygg skrev vi "X-mas was yesterday, fuckers". Sa kul var det.. Sedan hamnade vi pa Same Same dar jag traffade en dansk jag aven traffat pa Koh Tao sa vi klamde oss ner dar och dar gick malandet over styr haha. Ska verkligen ta tummen ur roven och fa upp lite bilder snart. :) Efter malande var det ner till stranden dar sjalva festen var. Drack varldens starkaste storsta shot och efter det sa madde jag bara samre och samre. Men har ingen tidsuppfattning men mamma Camilla satte mig i en taxi och sa kom jag hem. Om jag hade akt ensam (satt typ tio andra i den) sa hade jag inte kommit hem haha for dom var tvugna att vacka mig. Bradar. 
 
Har btw kopt en mobil ocksa, mitt nummer finns pa facebook. 
Nu ska jag aka till Max och CO som bara bor typ tre minuter ifran mig sa ska vi samaka till stadaaa. Puss pa er rumporrar.
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0