Lonely girl

Japp. Nu ar det sa att Lakey har bestamt sig for att aka hem tidigare an planerat. Hon aker hem 22 december men jag kommer sjalvklart att stanna. Klart att det ar trakigt men det ar hennes val och hemlangtan och som vi sagt, det ar tur att det ar lilla sociala jag och inte typ ensamma agda. Vi har pratat igenom detta saklart (pa fyllan hehehehe) och hon ar jatteledsen men jag vill inte hora (haha hora) nagot taskigt snack mot henne. Ni kan tycka att det ar taskigt inombords. Jag kommer klara mig. Man traffar folk heeela tiden. Det enda som inte ar sa kul ar att resa sjalv mellan oarna for det ar fett trakigt.
Sa sa ar det och vi ska ta vara pa dom sista tva veckorna tillsammans for vi har sa javla kul och skrattar typ ihjal oss varje dag, ater god mat och snorklar i vattnet (haha sa fula). 
Da vet ni! :)
 
/KACK

Kommentarer
Postat av: Perra

Ellen vi är fett oroliga för dig att du ska vara där nere helt själv :O

2012-12-10 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0