One more

Hejsan. Ett till inlagg. Nu har jag fixat allt med facebook. Kul att nar jag ska trycka for att logga in pa hotmail for att aterstalla mitt losenord sa ar det losenet ocksa borta. Har hant en gang forr sa skitkonstigt. Sedan ska jag aterstalla det pa hotmail, genom att anvanda min aaaaldsta mailadress. (lillrattan_91 hehehehhe) och tror ni inte da att confirm-sidan ar pa, japp, thailandska. -.- Sa dar fick jag sitta med google translate, skitkul, men tillslut gick det. 
 
Nu har vi iallafall varit pa fotskrubb (babyfotteeeer) och pedikyr innan vi gick och kakade pa en restaurant och jag gjorde lite laxor. Nu ska vi bara vara har ett litet tag och sedan ska jag gora klart mina uppgifter och typ dricka en ol innan vi kryper till kojs. 
 
For att ni ska fa vara liiiite skadeglada sa har jag borjat flagna pa ryggen. MEN INTE LANGE TILL!
 
Puuuuuss keep me updated
 
/KACK

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ja var borttagen :( buhuhu

2012-12-12 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0