Önxlksdnclksfnclk

Hej kompisar. en sak som ar feeeett osoft. Jag kommer inte in på min Facebook genom andra mobiler eller freddans iPad. Sa det suger sa jävla hart att jag måste gå till internetcafe. Iallafall. Igår var det fullmoon party.. Men, var inte så kul. Det var alldeles for mycket. Smutsigt och massa babbar. Asså det var ju en helt ok kväll men inte så speciell. igår åkte vi Iallafall från koh Phangan, skönt. Tyresö dudesen åkte samma så vi hade det trevligt på resan. Nu bor vi i en bungalow precis bredvid stranden. Dock har vädret sugit första dagen. Men förhoppningsvis blir det bättre imorgon då vi ska åka på någon utflykt. Men nu pallar jag inte skriva mer. hörs imorgon. 
 
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0