Smaskit

Hej kara vanner i kalla sverige. Gardagen da. Jag motte upp blondiesarna for middag. Sedan gick vi och spelade biljard med nagra random svenskar som blev vart pahang sen. Sedan gick vi till Sebbe och han blandade lite drinkar och hallde i oss shotar.. Ner sedan till Lotus dar det blev bucket och laughing-gas. Sa javla kul. Sedan mot Maya-bar, dar mitt span jobbade, sa vi hangde dar och drack lite rosa drinkar. Sedan lite fishbowl och sedan poolparty for mig medan flickorna gick hem. Jag var ju tvungen att vacka dom och krama dom hejda for idag akte dom till Koh Samui. Lonely Girl haha. Nej men igar skakade jag och Sebbe hand pa att vi skulle ata frukost. Den som inte kom skulle bjuda den andra pa middag. Jag slet mig upp och satte mig pa internetcafe sa lange da jag far ett mail och han sa att han inte kunde komma. Dinneeeer. Sa jag gick och la mig i, hor och hapna, skuggan och forsokte typ sova, gick inte sa bra men lag dar ett tag iallafall. Sedan promenerade jag lite pa stranden, traffade nagra jag snackade lite med, sedan gick jag vidare och nagra killar satt och drack lite och fragade om jag ville ha ol. Sjalvklart. Sedan kom Sebbe och hittade mig och vi och hans lilla ratta (hehe) till hund gick och at lunch/middag. Sen hem och duscha och en snabb powernap och nu ska jag mota Sebbe igen (ett javla motande har..) for lite dricka och biljard. Sa far vi se hur kvallen slutar. Antagligen i havet. Som vanligt haha.
 
Ta hand om er :)
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0