stabil kvall

Hej systrar och broder. Igar borjade det med middag med hela ganget. Ja, Camilla, Fredde, Natta, Victor, Max, Andy och Madde. Vi tjejer gick vidare till SameSame och spelade lite biljard eftersom Victor var tvungen att kolla fotboll. Sedan hamtade vi upp dom och da borjade kvallen. Hahahaha assa jag har nog aldrig skrattat sa mycket i hela mitt liv. Jag och Freddan drog omkring och kande oss for gamla.. Ni ska se pa strandfesten dar ar det kaos mitt i. Tank er Jersey Shore. Det ar ca 87% uppumpade grabbar som star och fist pumpar och som raggar sonder. Alla ar typ turkar (eller alla ar typ Israeler men sa ni fattar) som star och tror att dom ar fett sexiga och att man ska ba: Amen visst grabbar. Stoppa in kuken bara och ta pa mina tuttar det ar lugnt. Nejnej. Sa vi drog runt for oss sjalva. Traffade en australiensare som typ blev upp over oronen kar i mig och som hangde med oss runt, han trodde att han typ skulle fa sova med mig. Sa nar vi klockan sex satt och vantade pa soluppgangen satt han och holl pa och somna om och om igen, assa bara typ foll ihop hahahaha. Sag sa jaaaavla roligt ut. Och nar jag ba: Varfor gar du inte hem typ buttade han till mig och blinkade lite. Man ba eh no. Sedan nar vi skulle ga blev han aslack och drog ivag och vi gick hem och sov. Akte hem tre imorse och har typ bara last och legat inne. Fett seg. Vantar pa att Victor ska komma och lamna min moppenyckel. Det ar ju aaaassegt att ga omkring. 
 
Ikvall blir det nog ganska lugnt efter som vi ska ladda for Full Moon Partyt imorgon som kommer bli crazy bananas. Sedan har jag andrat planerna lite och aker med dyssarna till Phi Phi och firar nyar med dom. Sa lite pengar i sjon for boendet menmeeeeen. 
 
Hoppas ni har det braaa. Puss 
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0