Stranddag

En liten uppdatering. Jag tog min lilla moppe och akte den kringelkrokiga vagen (som faktiskt bara tar tio minuter) till stranden. Borjade snacka med en dude for jag fragade om han visste vart stranden lag och eftersom han ocksa skulle dit tog vi sallskap. Val dar nar vi gar pa stranden traffade jag dyssebarnen sa vi la oss med dom. (Han sa ocksa att vi borde resa tillsammans da typ samma sak handa honom haha. Hans kompis saknade flickvannen och drog hem). Far val se hur det blir med det. Han snackade fett mycket nar jag ville lasa min bok... Sedan nar han gatt sa gick jag och dyssarna en liten svang i staden. Kollade runt och kopte kroppsfarg, ni vet san neon. Vi ska go crazy ikvall haha. Jag ska skriva "Christmas was yesterday fuckers" pa ryggen da alla engelsman firar det idag hehehe. Cuz im a gangstah. Lurade aven en pa stranden idag att jag kommer fran en liten by i Afrika dar man firar jul i mittan av maj... :) Nejmen hem och ta en liten dusch och powernap, sminka mig massor (naaaaaaat har inte ens rort mascaran sen jag kom ner) och sen forsoka ta mig till staden. Ska fan lifta (bli inte oroliga) for pallante betala taxi hela tiden.. Seeeee ya honeypies. 
 
OCH! Jag har ju kopt en ny kamera (ca 600 spann) sa jag kan langa bilder snaaaart :)
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0