Thai

Heeeej Orrooooos. Hahahhahaha har ni sett den videon? Assa jag doooor.
Jaha Thailandsuppdatering da. Vi har precis vinkat hejda till tre skitskona grabbar vi hangt med dom senaste tva dagarna. Borjade med utgang i fredags da vi traffade dom pa forfesten. Sedan gick vi alla till FishBowl (nattklubben) eller Lakey var nykter sa hon gick hem, men jag hangde med dudesen. Kom hem efter nattbad vid typ fem nagon gang. Upp dagen efter och ut pa stranden dit killarna ocksa kom. Badade och hade det allmant gott. Sedan pa kvallen mottes vi upp for middag och darefter biljard. Sedan bestamde vi oss for att aka till en minigolfbana. Jag sog saklart. Sedan efter en bucket och golfen akte vi tillbaka hem och spelade lite drickspel och drack zingha och darefter fishbowl igen. Herregud vad vi var packade. Eller Lakey va hemma men vi andra haha. Vi ramlade omkull i vattnet och sedan nattbadade vi (standard) hur lange som helst samtidigt som vi ovade pa dirty dancing lyftet haha. Jag satte det tyyyyp. (Tidigare efter forfesten gjorde vi det pa land med en full dude bakom in case of att vi ramlade over haha. Klart vi gjorde) efter lyftet, forsoka sitta tre pa varandras axlar och handstaendetavling i vattnet gick vi upp och gick hem med loftet om att vi skulle vacka dom klockan nio for att kaka frukostbuffe. Hahahaha aaaa det hande ju. Vi hade stallt typ fem alarm men klockan tio over ni fragade Lakey hur vi skulle gora. Sova saklart. Sedan vid tolv knackade det pa dorren och vi gick for att bada med vara chompisar. Jag var nog fortfarande lite packed men det borjar ga over nu. Efter maaassa bad och konstiga vattenlekar var det en liten dusch och sedan sista middagen for oss innan vi kramades hejda och nu sitter vi har. Ikvall blir det lugnt med massage, lite smashopping, godis och bok. Fan vad jobbigt liv jag lever just nu haha. 
 
Hur har ni det? Sag att lilla Anglis hade sytt :( Kan nagon beratta varfor sa tant Ellen blir lugn..? Puss pa er alsklingar. 
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0