Thailand

Hallojhalloj. Igar blev jag certifierad Open Water Diver! Huuur coolt! Bestamde mig for att ga advanced kursen ocksa, dyka ner till 30 meter (vi har haft max 18) och prova pa nattdykning och vrakdykning och sana coola saker. Camilla och Fredrika skulle egentligen ha borjat idag men dom andrade det inatt sa dom dyker med mig med start pa mandag, so sweet. Sa igar var det ut och fira. Vi borjade med middag med hela dykargruppen, och sedan gick vi vidare och kollade pa filmen som spelats in, inte vart 2500 bath (4 bath ar typ en krona). Borjade med lite ol och biljard. Sedan gick vi vidare mot en sjukt random bar som ena dykinstruktoren visste om, sa jag Camilla, Fredrika, Natta och Ben satt dar och sop lite. Sedan vidare till Lotus dar alla hanger forst, en varsin bucket och dar tog det fart haha. Lite laughin-gas och en konstig promenad till Fish-bowl hahaha, lite dansande och sedan typ strandhang. 
 
Idag har vi bara legat pa stranden, traffade tva gulliga svenskar till som pluggar har. Anteckna... Sedan en liten dusch och sen traffade vi svenska tjejerna, at lite mellis typ och sedan gick jag hem och vilade typ en sekund och nu sitter jag har. Kom pa att alla mina shorts ar inlamnade pa tvatt sa maste kopa nya. Vi ska mota upp dom andra tjejerna och ata middag ganska snart och sedan ska jag bli shit ass drunk. (Y) 
 
Btw sa blir jag officiellt lonely-backpacker redan imorgon haha. Da Lakey bestamt sig for att aka hem annu tidigare. Tur att jag har traffat blondiesarna. Dom ska ju till Koh Phangan over jul ocksa sa vi lar val ses. Och sa kanske nagra andra kompisar ska komma till Koh Tao snart sa det blir braaa :)
 
Hur har ni det(jag kan inte gora fragetecken). Skandaler eller nat annat skoj(fragetecken)
 
Love you all (tror jag)
 
(jag kan tydligen inte gora snestreck heller sa)KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0