Thailand

Hej dudes. Har precis atit middag och i vantan pa Lakey som inte kunde skita pa restauranten tar jag mig tid och uppdaterar er. Vi har varit har i fyra dagar nu och fyfan vad goooott vi har det. Forsta kvallen hangde vi med nagra random tatuerade dudes fran Frankrike. Drack massa buckets och nattbadade. Dagen efter sov vi till halv tva!!! I know it sucks. Sa lite strandhang blev det iallafall. Och en planerad lugn kvall. Aa det hande ju. Hittade random dudes fran typ Skottland Irland och hela koret som vi hangde med till Fish Bowl och dansade och hade det bra. Traffade kattigaste katten som jag nattbadade med (efter typ en droppe alkohol blir jag helt besatt av att nattbada... Lakey sa idag att hon borde ha koppel pa mig) (och tyvarr men vi hanglade inte ens :()Sedan dagen efter stranhang. Pa kvallen vandrade vi omkring och spelade sedan biljard. Eller jag mot en random dude. Jag vann!!! Haha bast av tre matcher och jag vann bada mina genom att han satte svarta i fel hal hahaha. Vidare kom vi till Fishbowl och traffade random svenska dudes. En blev aaaaslack pa mig for att jag hade skojat och fatt Lakey att tro att han var bog. Hahahaha assa overdriver. Sen traffade vi tre till svenskar som hade "hjalpt" oss haromdan nar en kille vi traffat tva kvallar innan som typ blev totally in love i mig kom snabbt simmande mot oss, jag ba kan ni hanga med oss sa vi slipper han. Tror ni inte han ba: Hello till den dar killen och sedan borjade vi prata svenska och han simmade ledset ivag hahaha. Random story men det var sa javla kul.
 
Jaha annars da, vi har en liten bungalow ett stenkast fran stranden, bra dusch och toa och jag borjar bli brun :) Och ni kan ju tanka er hur jag ar med alla hundar haha. Assa nan kvall kommer Lakey komma in och hitta typ tio hundar i var sang. Soootaste valpen ocksa, och idag nar vi at sa satt det en bredvid som jag matade lite. Nu ska vi ga och shoppa lite och sedan ska vi forsoka halla oss hemma ikvall.. :) Puss pa er, saknar er inte riktigt an..
 
/KACK

Kommentarer
Postat av: beis

Åh vad avis jag är!

2012-12-06 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0