Thailand

Hej kompisar. Tankte beratta om vara forsta kaosdagar i Thailand haha. Val pa arlanda sa ar det varsta forseningen pa vart flyg och dom sager att det kanske inte ens ska lyfta. Kul liksom. Efter lang tid checkar vi tillslut in och kommer pa planet. Minsta mellanrummet mellan satena. Men resan gick bra och vi kommer fram till Kiev. Da har ju sjalvklart vart plan till Bangkok redan akt och vi far reda pa att nasta flyg gar pa mandagen. Vi maste alltsa sova i Kiev. Efter att ha fatt vara vaskor skyndar vi oss till informationen och det visar sig att det finns ett flyg till Bangkok idag som mellanlandar i Moskva. Taget. Fanns bara sex platser och vi var samanlagt typ tretton resenarer men vi kom med och det ar viktigast haha. Sa efter middag pa fridays var vi ivag. Kommer tillslut till Bangkok och bestammer oss for att aka direkt till Koh Tao. Forsta taget gar forst om typ sju timmar sa vi satt och drack lite cola och chillade galet. Och at mat....... Nar vi bestallt ratten sa sager han: You like spicy? Jag ba no. Varpa vi skrattar lite hjartligt mot varandra. Nu i efterhand forstar jag ju att han trodde jag skojade. For fy i helvetet vad starkt det var. Jag trodde att jag skulle do. Pariktigt. Och jag overdriver inte nu for det tyckte Lakey ocksa...
Sedan kom vi till perrongen och ba aaah vilket fint tag vi ska aka med. Vi var sjalvklart pa fel perrong. Schletnaste taget med heloppna fonster dar det drog lite och flog in kryp titt som tatt. Sedan kom vi till dar vi skulle aka buss ifran och ba shit vilken najs buss. Men naha det var det andra bolagets buss sa vi far aka typ en militarbuss som man aker pa sidan i haha. Sedan kom vi till baten. Jag fros igen. Men nu ar vi antligen framme. Dock har tydligen inte varan hotellbokning gatt igenom... Sa vi maste braka lite... Puss pa er hoppas ni fryser i kalla Sverige..
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0